کدام سری لپ تاپ ایسوس بهتر است؟

کدام سری لپ تاپ ایسوس بهتر است؟

کدام سری لپ تاپ ایسوس بهتر است؟

کدام سری لپ تاپ ایسوس بهتر است؟ برند ایسوس یکی از برندهای نام آشنا در زمینه ساخت لپ تاپ به شمار می رود که محصولات متنوعی را به سمت بازار راهی کرده است. تنوع محصولات این کمپانی در زمینه لپ تاپ و سری های گوناگونی که این برند ارائه نموده این پرسش را برای کاربران ایجاد نموده که « کدام سری لپ تاپ ایسوس بهتر است؟ ». به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم، سری های مختلف لپ تاپ ایسوس را به شما معرفی نموده و تفاوت میان آن ها را بررسی کنیم.

لپ تاپ های برند ایسوس در زمینه های متنوعی همانند؛ قیمت، طراحی، سخت افزاری، حرف های بسیاری برای گفتن دارند. ما در این نوشتار از ویرا کامپیوتر با معرفی سری های متنوع لپ تاپ های ایسوس تلاش می کنیم شما را در انتخاب آسان تر این محصولات یاری رسانیم.

لپ تاپ برند ایسوس سری Vivobook

لپ تاپ برند ایسوس سری Vivobook یکی از محصولات پراهمیت و اصلی این کمپانی به شمار می رود. بله، تمرکز این محصولات برروی عموم مردم می باشد. این سری از لپ تاپ ها برای انجام کارهای روزمره، اداری، دانش آموزی و دانشجویی مناسب خواهد بود. تمرکز اصلی طراحان در ساخت این لپ تاپ ها جهت تولید محتوا در زمینه های متنوع بوده است. پس این محصولات با پردازنده گرافیکی توانمندی به سمت و سوی بازار رهسپار نمی شود. ولی ارزش بالایی در مقابل پولی که برای آن پرداخت می کنید، دارند. ما لپ تاپ سری Vivobook را می توانیم در پنج دسته بندی جای بدهیم؛

  • Vivobook
  • Vivobook s
  • Vivobook pro
  • Vivobook Flip
  • ویووبوک ایسوس

سری لپ تاپ های Vivobook یکی از مدل های پایه این سری به شمار می رود. طراحی این محصولات به حالتی است که برای بهره‌ مندی در خانه مطلوب است و حتی با سیستم عامل ویندوز ده نسخه راهی بازار فروش شده است. نمونه های پایه لپ تاپ های سری ویووبوک را ما می توانیم در ابعاد چهارده اینچ و ۱۵٫۶ اینچ و ۱۷٫۳ اینچ برای خود تهیه کنیم. بد نیست در پاسخ کدام سری لپ تاپ ایسوس بهتر است؟ بگوییم که این لپ تاپ ها را شما می توانید با نسل یازده پردازنده های اینتل و یا پردازنده های RYZEN 5000 برای خود تهیه کنید.

بیشتر بدانید

علت عدم بوت لپ تاپ لنوو

نحوه فعال سازی دوربین لپ تاپ در مدل های مختلف

لپ تاپ سونی بهتره یا ایسوس

علت متصل نشدن لپ تاپ سونی به وای فای

لپ تاپ سونی بهتره یا اچ پی

حتی بعضی از این مدل ها با کارت گرافیک پایین رده اندیویا و اِی‌اِم‌دی روانه بازار عرضه می شود. حال برروی بعضی از این مدل ها خصوصیات دیگری چون حسگر اثر انگشت و ویندوز هلو به کار رفته است.

لپ تاپ برند ایسوس سری S

لپ تاپ برند ایسوس سری اِس جزئی از محصولات رده بالای ویووبوک به شمار می رود. این لپ تاپ ها در راستای انجام کارهای خانگی و دانش آموزی، دانشجویی مناسب خواهد بود. البته که طراحی جذاب و گیرایی دارند و با سخت افزار مطلوب تری روانه بازار می شوند. شما می توانید لپ تاپ ایسوس سری  Sرا با جدید ترین نسخه از سیستم عامل ویندوز برای خود خریداری کنید. این محصولات در ابعاد ۱۳٫۳ اینچ، ۱۴ اینچ همچنین ۱۵٫۶ اینچی راهی بازار می شود. جالب است بدانید که لپ تاپ ایسوس ویووبوک s13 از جمله بهترین های این سری به شمار می رود. 

بهتر است خاطر نشان شویم که لپ تاپ ایسوس سری اِس را ما می توانیم با نسل یازدهم پردازنده های اینتل و حتی پردازنده سری RYZEN 5000 تهیه کنیم. حتی شما می توانید این محصولات را با کارت گرافیک رده پایین انویدیا و اِی‌اِم‌دی خریداری کنید. بهره گیری از پورت های USB-C و سخت افزاری میان رده منجر شده است که این سری توان پردازشی مناسبی را در خود جای دهد.

کدام سری لپ تاپ ایسوس بهتر است؟

لپ تاپ برند ایسوس سری پرو

سری پرو در گستره‌ی لپ تاپ های سری ویووبوک جزئی از محصولات رده بالا به شمار می رود‌. این لپ تاپ در ابعاد ۱۵٫۶ به سمت بازار رهسپار می شود. ولی فعلاً خبری از نمونه های جدید این لپ تاپ نمی باشد. جدیدترین نمونه این سری لپ تاپ با پردازنده نسل نه اینتل و کارت گرافیک NVIDIA GEFORCE GTX 1650 به سمت بازار روانه شده است. بعضی از مدل های این لپ تاپ از صفحه نمایشگر چهارکا استفاده می کند و نرخ نوسازی صفحه نمایشگر آن ها به صد و بیست مگاهرتز می رسد.

لپ تاپ برند ایسوس سری فیلیپ

یکی دیگر از لپ تاپ های برند ایسوس سری Vivobook را می توانیم در سری فیلیپ خلاصه نماییم. سری لپ تاپ فیلیپ در برند لپ تاپ ایسوس سری Vivobook بدین معنا می باشند که کاربران می توانند آن ها را به حالت ۳۶۰ درجه چرخانده و از صفحه نمایشگر به عنوان یک تبلت استفاده نمایند‌. اگر که شما به دنبال یک محصول هستید که برای شما هم کارایی یک لپ تاپ و هم یک تبلت را داشته باشد.

سری ویووبوک فیلیپ همین محصول را در اختیار شما واقع می نماید‌. سری محصولات فیلیپ در ابعاد ۱۱٫۶ اینچ و ۱۴ اینچی یافت می شود. حال آن که از نظر سخت افزاری می توانید سری فیلیپ را با پردازنده نسل یازدهم اینتل کور آی هفت و یا AMD RYZEN 5000 برای خود تهیه نمایید. این محصولات جزئی از دستگاه های میان رده هستند.

لپ تاپ برند ایسوس سری زنبوک

حال آن که سری لپ تاپ های زنبوک ایسوس از جمله محصولات اصلی و پایه این شرکت به شمار می رود. این دستگاه ها نه تنها آن که بسیار پریمیوم طراحی شده اند بلکه بسیار و بسیار سبک و باریک هم می باشند. این سری هماهنگی بسیار مطلوبی را میان توان و عملکرد و زیبایی رقم زده است. لپ تاپ های زنبوک برند ایسوس هم جزئی از محصولات میان رده و البته بالا رده است.

کدام سری لپ تاپ ایسوس بهتر است؟
کدام سری لپ تاپ ایسوس بهتر است؟

لپ تاپ برند ایسوس سری اِس زنبوک

لپ تاپ های برند ایسوس سری اِس زنبوک تنها یک مدل، آن هم به نام ZENBOOK s UX393 است. این لپ تاپ با نسل یازدهم پردازنده های اینتل به سمت و سوی بازار راهی شده است. این محصول از صفحه نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی لمسی با شفافیت تصویر سه ممیز سه کا برخوردار است. این لپ تاپ به شدّت سبک بوده و بسیار راحت می توان آن را با خود جا به جا نمود‌.

لپ تاپ برند ایسوس سری Chromebook

لپ تاپ برند ایسوس سری Chromebook را چند سالی می باشد در گستره ی بازار مشاهده می کنیم. کروم بوک های برند ایسوس قیمت بسیار مطلوبی را دارد و بیشتر برای فعالیت دانش آموزی و دانشجویی جهت استفاده مناسب است. لپ تاپ ایسوس در این سری را شما می توانید در ابعاد ۱۱٫۶ اینچ، ۱۲ اینچ همچنین ۱۵٫۶ اینچ برای خود تهیه نمایید. تمامی این مدل ها یک مدل فیلیپ هم داشته و به آسانی نقش یک تبلت را می تواند برای شما ایفاء کند.

لپ تاپ های سری Chromebook را شما می توانید با پردازنده اینتل Celeron همچنین Pentium و حتی نسل یازدهم اینتل کور آی هفت و AMD RYZEN 5000 تهیه کنید‌‌.

لپ تاپ برند ایسوس سری Expertbook

برند ایسوس این سری از لپ تاپ های خود را بیشتر در راستای انجام فعالیت های تجاری طراحی کرده است. حتی سری Expertbook لپ تاپ ایسوس از استانداردهای نظامی نیز برخوردار است و به همین علّت استحکام بسیار بالایی را شامل می شود. شما می توانید این سری از لپ تاپ ها را هم با نسل یازده پردازنده اینتل کور آی هفت برای خود تهیه نمایید.

لپ تاپ برند ایسوس سری ProArt Studio book

لپ تاپ برند ایسوس سری ProArt Studio book کاملاً برای حرفه ای ها طراحی شده است و یک سری لپ تاپ رده بالا به شمار می رود. این سری از دستگاه ها به شکل خاص برای افرادی طراحی گردیده است که در راستای تولید محتوا فعالیت می نمایند. لپ تاپ برند ایسوس سری ProArt Studio book را شما می توانید در ابعاد ۱۵٫۶ الی ۱۷ اینچ برای خود تهیه نمایید.

البته که این لپ تاپ ها تنها با پردازنده های اینتل به سمت و سوی بازار روانه می شوند. حال به لحاظ کارت گرافیک شما می توانید؛ RTX 2060 و یا Quadro RTX 3000 گاهاً Quadrod RTX 5000 و همچنین Quadro RTX 6000 را تهیه نمایید. جالب است بدانید صفحه نمایشگر این محصول می تواند از وضوح تصویر چهارکا بهره مند باشد.

 

بیشتر بخوانید
علت صدا دادن فن لپ تاپ

دیگر مدل های لپ تاپ برند ایسوس

حال شما با شاخه های حائز اهمیت لپ تاپ های ایسوس آشنا شده اید. ولی این کمپانی همچنان برخی محصولات خود را با نام های گوناگون به سمت و سوی بازار روانه می کند. در ادامه این نوشتار ما می خواهیم این نام ها را هم برای شما بازگو نماییم. بنابراین بهتر است جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پرسش « کدام سری لپ تاپ ایسوس بهتر است؟ » با ما همراه شوید.

  • لپ تاپ برند ایسوس سری K

این سری از لپ تاپ های برند ایسوس در راستای به انجام رساندن کارهای روزانه طراحی شده است. بنابراین به راحتی کاربران می توانند در طول روز از آن بهره گیرند. این دست از لپ تاپ ها بسیار سبک طراحی شده اند. به گونه ای که از طراحی مینیمالی برخوردار هستند.

  • لپ تاپ برند ایسوس سری r

لپ تاپ برند ایسوس سری آر هم یکی دیگر از لپ تاپ هایی به شمار می رود که در راستای به انجام رساندن کارهای روزانه بسیار مناسب است. این محصولات را شما می توانید با پردازنده کور آی پنج و با هشت گیگابایت رم به همراه کارت گرافیک GT 940M برای خود تهیه نمایید. این سری از لپ تاپ های شرکت ایسوس مدل هایی را در گستره ی خود جای داده است که برای بازی کردن مناسب بوده و حافظه اِس‌اِس‌دی دارد.

  • لپ تاپ برند ایسوس سری ایکس

لپ تاپ برند ایسوس سری X به لپ تاپ هایی اطلاق می شود که با نسل ششم پردازنده های اینتل کور آی هفت و با هشت الی شانزده گیگابایت رم به سمت خانه های شما رهسپار می شود.‌ برروی این سری از لپ تاپ های کمپانی ایسوس از کارت گرافیک GeForce 940M بهره گیری شده است. هدف اصلی از تولید این لپ تاپ ها به انجام رساندن کارهای روزانه و سرگرمی می باشد.

  • لپ تاپ برند ایسوس سری N

سری لپ تاپ های اِن برند ایسوس که در نمونه های متنوعی هم راهی بازار گردیده است و هر نمونه دارای سخت افزاری متفاوت می باشد برای کارهای عمومی و سبک جهت استفاده مناسب خواهد بود. البته که این سری از لپ تاپ های شرکت ایسوس اغلب با قیمت مناسب تری نسبت به دیگر محصولات این کمپانی به سمت بازار روانه می شود.

لپ تاپ برند ایسوس سری ROG

لپ تاپ کمپانی ایسوس سری ROG جزئی از محصولات گیمینگ ایسوس است. اگر که شما لپ تاپی از ایسوس با اسم ROG یا Republic of Gamers مشاهده نمودید. به این معنا خواهد بود که شما تقریباً با یک محصولی توانمند رو به رو هستید. بله این سری از لپ تاپ های برند نام آشنا ایسوس در راستای انجام بازی های مختلف مناسب است. بنابراین بهتر است بگوییم که این لپ تاپ های شاخص های خاصی برای گیمرها و به اجراء رساندن بازی ها برروی بالاترین تنظیمات گرافیکی را شامل می شود.

لپ تاپ برند ایسوس سری TUF

لپ تاپ برند ایسوس سری TUF هم جزئی دیگر از محصولات گیمینگ برند ایسوس محسوب می شود. TUFو یا The Ultimate Force به این منظور طراحی شده است که شما بتوانید بازی ویدئویی مورد علاقه خود را برروی بالاترین تنظیمات گرافیکی به اجراء رسانید. این محصولات هم به طور حتم مورد توجه گیمرهای حرفه ای بوده است.

نتیجه گیری کدام سری لپ تاپ ایسوس بهتر است؟

حال با این اوصاف « کدام سری لپ تاپ ایسوس بهتر است؟ » بله، با توجه به مطالب بیان شده در قسمت فوقانی متن کدام سری از لپ تاپ های شرکت ایسوس می تواند برای شما بهترین باشد؟ برای مثال سری زنبوک ایسوس جزئی از محصولات اصلی این شرکت است و افراد بسیاری آن را خریداری می کنند. این سری نه تنها آن که بسیار پریمیوم طراحی شده بلکه بسیار باریک و سبک می باشد. اگر که قصد خرید لپ تاپ برند ایسوس در راستای انجام کارهای روزمره خود دارید به سمت خرید سری K رهسپار شوید. این لپ تاپ ها بسیار سبک طراحی شده و از طراحی مینیمالی برخوردار هستند.

این شما هستید که در ابتدا می‌باید هدف خود را از تهیه لپ تاپ معین نموده و سپس جهت خرید اقدام کنید. دوستان عزیز بهتر است در پایان خاطر نشان شویم که شما عزیزان می توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در مجموعه ویرا کامپیوتر تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *