بهترین لپ تاپ گیمینگ

بهترین لپ تاپ گیمینگ

 بهترین لپ تاپ گیمینگ

تهیه بهترین لپ تاپ گیمینگ، و امّا چگونه! اگر شما هم جزئی از آن دسته از افراد میباشید که بازی نمودن برایتان به شدّت لذّت بخش میباشد و مدّت زمان طویلی از روز را صرف انجام بازی مینمایید. به احتمال بسیار به فکر تهیه یک لپ تاپ گیمینگ حرفه ای و متبحرانه افتاده اید. لپ تاپی که شما با استفاده از آن بتوانید سنگین ترین نوع بازی را به آسانی و با بالاترین کیفیت بازی نمایید.

تنوع لپ تاپ ها

ولیکن تنوع لپ تاپ ها به شدّت بسیار است و این موضوع گاهاً اتخاذ لپ تاپ و خرید بهترین نوع لپ تاپ گیمینگ را برای شما سخت مینماید. ولی جای نگرانی در این میانه ها نیست! چرا که ویرا کامپیوتر در این مطلب از خود سعی نموده است عواملی که نیاز میباشد. به جهت خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ آن ها را مورد توجه قرار دهید را تحلیل نماید. این گونه است که شما میتوانید بهترین نوع خرید را داشته باشید.

 از کجا میتوانیم لپ تاپ گیمینگ را خرید نماییم!

در ابتدای این متن از خود میبایست خاطر نشان شویم که جهت خرید لپ تاپ گیمینگ و اخذ مشاوره تخصصی رایگان شما میتوانید با کارشناسان ما در مجموعه ویرا کامپیوتر تماس حاصل فرمایید. علاوه بر این بهتر است خاطر نشان شویم که ما انواع گوناگون لپ تاپ های استوک گیمینگ را در وب سایت خود به مرحله ی فروش میرسانیم. جالب است بدانید که گاهاً تنوع لپ تاپ های موجود به قدری بسیار است که برخی از مشتریان عزیز سردرگم میشوند. حال در این حالت شما میتوانید از راهنمای خرید لپ تاپ این وب سایت بهره گیرید.

گیم اند گیمینگ

اگر که شما از یک گیمر سؤال بپرسید که چه لپ تاپی به جهت گیم مناسب و مطلوب به نظر میرسد؟ به احتمال بسیار پاسخ خواهد داد که بهتر میباشد به سمت و سوی کنسول بازی رهسپار بشوید. یا آن که یک کیس گیمینگ برای خود تهیه بنمایید و یک سیستم مناسب برای خویش جمع آوری کنید.ولی من در مجموعه ویرا کامپیوتر به شما خواهم گفت که هزینه ی سیستم جمع نمودن و نگهداری و استهلاک سیستم به مراتب بیش از یک لپ تاپ خواهد بود. از سویی هم با تهیه یک لپ تاپ گیمینگ هرکجا که مایل بودید میتوانید بازی بنمایید. پیشرفت بازی ها در اکثریت مواقع در بخش گرافیک آن ها صورت میگیرد.

لپ‌ تاپ استوک مخصوص بازی

قیمت لپتاپ

البته تمامی گیمرها هم به این نکته واقف هستند که برای یک پی سی گیم خوب گردیدن بیشترین عاملی که اهمیت دارد، کارت گرافیک میباشد. بنابراین اوّلاً میبایست به سمت و سوی لپ تاپ هایی رهسپار بشویم که توانمندترین کارت گرافیک را در بطن خود دارند. از سویی هم لپ تاپ هایی که از کارت گرافیک جداگانه و مستقل برخوردار میباشند و از پردازنده های گرافیکی یک پارچه نیز سی پی یو بهره نمیگیرند.

بیشتر بخوانید
بهترین لپ تاپ های گیمینگ ۲۰۲۲ در بازار

در اختیار داشتن رم بالا، پردازنده مرکزی توانمند و نمایشگر با رزولوشن بسیار و نرخ تازه سازی بیشتر، در الویت های پس از آن واقع خواهند شد. بد نیست به این نکته هم توجه داشته باشید که به لپ تاپ های توانمند و گران قیمت گیمینگ در اصطلاح Desktop replacement اطلاق میشود‌. این واژگان یعنی؛ جایگزین کامپیوتر رومیزی. این لپ تاپ ها نسبتاً سنگین بوده و شارژدهی ضعیفی را دارند. بنابراین ما به شما توصیه میکنیم که آداپتور برق همیشه و در همه حال همراه شما باشد!

بیشتر بدانید

لپ تاپ قسطی کارمندان

لپ تاپ قسطی نظامیان

لپ تاپ قسطی فرهنگیان

لپ تاپ استوک ژاپنی

لپ تاپ زیر ۱۰ میلیون

بهترین لپ تاپ های گیمینگ دارای چه ویژگی هایی میباشند؟

مشخصه ها و خصوصیات یک لپ تاپ گیمینگ چه میباشد؟
پردازنده های گرافیکی بسیار توانمند.
پردازنده های مرکزی بســیار توانمند.

بهره گیری از هارد اِس اِس دی در کناره ی حافظه اِچ دی دی «سرعت خواندن از روی اِس اِس دی بسیار بیشتر میباشد.»
نمایشگر با رزولوشن و همچنین رفرش ریت «به عبارتی نرخ تازه سازی» بسیار «به هر میزان نرخ تازه سازی بیشتر باشد تصاویر بدون لَگ و همچنین یکدست تر خواهند بود.»
دارای عمر باتری کم.

قابلیت جا به جایی و وزن اندکی بیشتر «وزن آن به نسبت بسیار میباشد.»
دارای زبان طراحی متفاوت است. از آن سوی که لپ تاپ های گیمینگ پردازش های به شدّت سنگینی را به انجام میرسانند، بسیار سریع هم داغ میگردند. بنابراین راندمان آن ها بسیار پایین خواهد آمد و امکان دارد به بعضی از ناحیه های لپ تاپ چون باتری، رم و خود پردازنده ها صدمه زند. توصیه ما برای پیش گیری از این اتفاق، تهیه یک کول پد مطلوب میباشد.

 زبان مربوط به طراحی لپ تاپ های گیمینگ

بهترین لپ تاپ گیمینگ به علّت بهره گیری از فن های سر خود، اغلب بزرگ و زمخت طراحی میگردند. ضمن طراحی این قبیل از لپ تاپ ها از نوآوری نور پردازی آر جی بی هم بهره گرفته میشود که خاص بودن را در همان نیم نگاه ابتدایی نمایان میسازد. جالب است به این نکته هم توجه داشته باشید که؛ بهترین طراحی در لپ تاپ های گیمینگ منوط بر محصولات ارائه شده از جانب برند ایسوس است.

بیشتر بخوانید
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی پابجی در لپ تاپ

این کمپانی تایوانی یک سری از محصولات ارائه شده از جانب خویش را با اسم آر اُ جی که کوتاه شده ی؛ Republic of gamers میباشد تولید مینماید یعنی «جمهوری گیمرها». لپ تاپ های این سری نیز ویژه بازی ساخته و طراحی گردیده اند و ظاهری بسیار خاص و پردازنده های به شدّت توانمندی دارند. که لذّت یک کیس ویژه گیم را نیز میتوانند برای شما به همراه آورند.


بهترین لپ تاپ گیمینگ آر اُ جی به لحاظ ارزش خرید

• لپ تاپ های پانزده اینچی ایسوس مدل؛ ROG STRIX G531 GV-X

بهترین لپ تاپ گیمینگ، لپ تاپ های مدل G531 GV-X از سری ROG STRIX کمپانی تایوانی ایسوس میباشد‌. این سری از لپ تاپ های کمپانی ایسوس حاوی پردازنده های گرافیکی توانمند در کناره ی طراحی مفهومی ویژه گیم دارند. این دسته از لپ تاپ ها حاوی قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر اعضای سری ROG توانسته است محبوبیت را بیشتر و بهتر از آن خویش بنماید‌. کمپانی ایسوس در بدنه این قبیل از لپ تاپ های خود از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک بهره گرفته است تا از وزن نسبتاً اندک تری برخوردار باشد.

• لپ تاپ های پانزده اینچی ایسر مدل؛ AN715-51-73V6

بهترین لپ تاپ گیمینگ، لپ تاپ ایسر نیترو پنج مدل های گوناگونی دارد که در بطن این مدل از حافظه ی یک ترابایتی اِس اِس دی بهره گرفته و گرافیک به شدّت توانمندی در راستای بازی نمودن برای آن در نظر انگاشته شده است. این گونه است که شما میتوانید لذّت بازی نمودن را برای خود دو چندان بنمایید.

البته بهتر است بیان داریم که درست است این دسته از لپ تاپ ها در دسته بندی بهترین لپ تاپ گیمینگ واقع میشود.ولی برای کاربری خانگی و عمومی نیز قابل استفاده خواهد بود. نهایتاً به هنگامی که لااقل قیمت یک لپ تاپ آی هفت به بیست و پنج میلیون تومان میرسد، تهیه این محصول از جانب شما میتواند هوشمندانه و مقرون به صرفه نیز ارزان قیمت به نظر رسد.

• لپ تاپ پانزده اینچی اِم اِس آی مدل؛ GF63 THIN 9SCXR

بهترین لپ تاپ گیمینگ، لپ تاپ های اِم اِس آی اغلب جز با کیفیت ترین لپ تاپ های بازار تلقّی میشود که طبیعتاً قیمت بیشتری را به خود اختصاص داده اند. این قیمت بسیار به دلیل وجود برخی رقبا چون لنوو منجر گردیده است تا محبوبیت لپ تاپ های اِم اِس آی اندک تر باشد.

بیشتر بخوانید
عمر لپ تاپ گیمینگ چقدر است؟

ولی اتخاذ یک لپ تاپ رده بالا همانند GF63 تحت عنوان لپ تاپ گیم یک اتخاذی درست و مناسب خواهد بود. با یک نیم نگاهی به ظاهر این لپ تاپ متوجه سبکی به همراه طراحی بسیار شکیل آن خواهید گردید. امیدواریم که این لپ تاپ یکی از انتخاب های شما به جهت تهیه لپ تاپ گیمینگ باشد. چرا که این محصول از جمله بهترین لپ تاپ گیمینگ به شمار میرود.

لپ تاپ پانزده اینچی اِم اِس آی مدل؛ GF63 THIN 9SCXR

• لپ تاپ های پانزده اینچی لنوو مدل؛ Legion Y540-A

بهترین لپ تاپ گیمینگ، لپ تاپ های کمپانی لنوو سری Legion در مدل Y540 یک لپ تاپ پر توان ولو تقریباً ارزان قیمت میباشد. این دسته از لپ تاپ گیمینگ Lenovo با در اختیار داشتن ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی پرسرعت در کناره ی پردازنده ی گرافیکی توانمند با شش گیگابایت حافظه ی اختصاصی توان ویژه ای را در به اجرا رساندن بازی های سنگین دارد. شکل و شمایل ظاهری این دسته از لپ تاپ های لنوو بسیار همانند سری آر اُ جی ایسوس بسیار متفاوت طراحی نگردیده است ولو با آن دسته از لپ تاپ ها که کاربری عمومی دارند اندکی متفاوت میباشد.

• لپ تاپ ایسوس مدل؛ ROG Zephyrus Duo GX550LWS

این سری از لپ تاپ های برند ایسوس پرچم دار کمپانی ایسوس با زبان طراحی ویژه خود تنها برای گیمرها طراحی گردیده است. GX550LWS از سری لپ تاپ های آر اُ جی میباشد. که توان اجرایی آن با اکتفاء به توان بسیار پردازشگر گرافیکی و حافظه ای پرسرعت آن به شدّت بسیار است.

این لپ تاپ با دارا بودن دو صفحه نمایشگر که یکی از آن ها لمسی میباشد تفاوت خاص و منحصر به فردی را برای کاربر رقم میزند. قیمت مربوط به این لپ تاپ ها بسیار بالا میباشد ولی اطمینان خاطر داشته باشید. که از جمع نمودن یک سیستم خانگی در همین اندازه، بسیار ارزان تر خواهد بود.

و در پایان

دوستان عزیز ما در این متن از خود سعی نمودیم شما را با برخی از بهترین لپ تاپ گیمینگ آشنا سازیم. حال بهتر است خاطر نشان شویم که شما میتوانید در صورت نیاز به خرید لپ تاپ گیمینگ با ما در ارتباط باشید. قطعاً که ما میتوانیم بهترین ها را در اختیار شما قرار بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *