خرید اقساطی لپ‌ تاپ استوک

خرید اقساطی لپ­تاپ یک فرصت خوب برای خریداران لپ­تاپ است. امروزه استفاده از ابزارهای الکترونیکی مانند لپ‌تاپ به یک بخش ضروری و جدایی‌ناپذیر زندگی انسان تبدیل شده است و تمام کسب و کارها از کسب و کارهای خانگی گرفته تا ادارات و شرکت‌ها، دانش آموزان، دانشجویان و سایر افراد نیازمند استفاده از لپ‌تاپ هستند. مخصوصاً اینکه در عصر حاضر حتی برخی از جزئی‌ترین مسائل مربوط به زندگی روزمره نیز نیاز به استفاده از لوازم الکترونیکی مانند لپ‌تاپ دارد. بنابراین برای هر فردی داشتن لپ‌تاپ متناسب با کار و فعالیتش بسیار حیاتی است. با این حال قیمت لپ تاپ نو بسیار زیاد است. به همین دلیل خرید اقساطی لپ تاپ استوک با چک راهی مناسب به نظر می رسد که ویرا کامپیوتر این راه را برای شما قرار داده است.

شرایط خرید اقساطی لپ تاپ ویرا کامپیوتر:

  • در طرح  فروش اقساطی یک سوم  مبلغ نقد و مابقی طی چند قسط دریافت خواهد گردید.
  • ویرا کامپیوتر تنها مرجع تخصصی عرضه سیستم های استوک با گارانتی یکساله می باشد.
  •  امکان خرید لپ تاپ قسطی با چک در سراسر ایران در این فروشگاه امکان پذیر است.

جهت خرید اقساطی لپ تاپ و آگاهی بیشتر از شرایط فروش با کارشناسان ویرا کامپیوتر تماس حاصل فرمایید

تلفن :۰۳۱۳۶۹۳۹۹۹۹

لیست نمایندگی ها

اصفهان-آقای بنیانی ۰۳۱۳۴۳۸۱۴۸۰
نجف آباد-آقای قاسمی ۰۳۱۴۲۶۱۵۶۳۸
بروجن -آقای خندان ۰۹۱۳۷۱۶۰۶۱۵
اصفهان -آقای ذولفقاری۰۳۱۳۵۵۸۴۱۸۹
مشاهده لپ تاپ های استوک فروشگاه ویرا کامپیوتر

مراحل خرید اقساطی لپ‌تاپ

خرید لپ تاپ قسطی بدون پیش پرداخت جزء یکی از گزینه‌هایی است که پیش روی خریداران برای خرید راحت­تر قرار دارد. با توجه به افزایش نرخ ارز و افزایش قیمت روز افزون لوازم الکترونیکی از جمله لپ‌تاپ، برای خیلی از افراد این امکان وجود ندارد که کل هزینه خرید لپ‌تاپ را به‌یک‌باره پرداخت کنند. در این راستا شرکت‌های وارد کننده لپ‌تاپ اقدام به فروش اقساطی لپ‌تاپ می‌کنند. در نتیجه خرید اقساطی لپ تاپ می‌تواند راه حل مناسبی برای افرادی باشد که نیاز مبرم به استفاده از لپ‌تاپ را دارند.

مراحل خرید اقساطی لپ‌تاپ با توجه به شرکت فروشنده متفاوت خواهد بود. اما در کل یک سری از مراحل که به‌صورت عمومی برای خرید اقساطی لپ‌تاپ وجود دارد را در اینجا برای شما می‌آوریم.

مرحله اول :

در مرحله اول خرید اقساطی لپ‌تاپ شما پس از انتخاب برند و مشخصات لپ­تاپ مدنظر خود، اطلاعات آن را سامانه ثبت سفارش در شرکت فروشنده ثبت می‌کنید؛ و تعداد اقساطی که می‌توانید پرداخت کنید و همچنین میزان پیش‌پرداخت مدنظر خود را نیز ثبت می‌کنید.

مرحله دوم :

در مرحله دوم شما باید مدارک خود که شرکت فروشنده از شما درخواست می‌کند را ارائه کنید. که این مدارک می‌تواند شامل چک صیادی، اطلاعات و گردش حساب بانکی، اطلاعات شخصی خودتان و اگر شرکت فروشنده از شما ضامن بخواهد.

باید اطلاعات شخصی و بانکی ضامن را نیز ارائه کنید. شما باید در سیستم بانکی که اطلاعات حساب آن را در اختیار شرکت سازنده قرار می‌دهید و قرار است .با اوراق بهادار یعنی چک  آن بانک اقدام به خرید اقساطی لپ‌تاپ کنید یک مشتری خوش‌نام باشید. به عنوان مثال عدم وجود چک یکی از شرایطی است که موجب می­شود تا استعلام حساب شما توسط شرکت فروشنده لپ‌تاپ تائید شود.

مرحله آخر:

در مرحله بعدی شرکت فروشنده اقدام به بررسی مدارک ارائه شده توسط شما می‌کند . پس از تعیین اعتبار سنجی و صحت مدارک مورد نظر شما، اگر مدارک ارائه شده از جانب شما کافی و مورد تأیید باشد. شرکت فروشنده با دریافت پیش‌پرداخت و تقسیط مابقی هزینه لپ‌تاپ و دریافت چک به تعداد اقساط اقدام به صدور مدارک مربوط به اقساط می­کند. نهایتاً لپ­تاپ مدنظر خود را بعد از طی این مراحل دریافت می‌کنید.

خرید اقساطی لپ‌تاپ استوک
خرید اقساطی لپ‌تاپ استوک

بیشتر بدانید

بهترین لپ تاپ های استوک موجود در بازار

لپ تاپ استوک قسطی

برخی فروشگاه ها مانند فروشگاه ویرا کامپیوتر جهت رفاه حال کاربران کامپیوتر و تامین موقعیت خرید آن ها اقدام به فروش لپ تاپ استوک قسطی نموده اند. فروشگاه ویرا کامپیوتر پس از تایید سابقه مالی و خوش حسابی مشتری خود، بخش کوچکی از قیمت لپ تاپ استوک منتخب شما را به صورت نقدی در ابدای خرید دریافت می کند و الباقی وجه را به صورت اقساز ۱۲ ماهه قسط بندی کرده و ماه به ماه از شما دریافت می کند.

بدین ترتیب برای آن دسته از کاربرانی که سرمایه ریالی اولیه آن ها برای خرید لپ تاپ اندک است، امکان خرید لپ تاپ استوک قسطی را فراهم کرده اند تا همه افرادی که به لپ تاپ نیاز دارند، بتوانند به راحتی و بدون دغدغه مسائل پرداخت، آن را خریداری کنند.

البته تعداد فروشگاه هایی که لپ تاپ استوک قسطی می فروشند در اقصی نقاط ایران زیاد نیستند و باید از این فرصت بسیار خوب جهت خرید لپ تاپ مورد نیاز کمال بهره را برد. زیرا اگر شما قصد راه اندازی کسب و کاری را دارید که به لپ تاپ نیاز دارد، می توانید از این طریق به یک لپ تاپ برسید و کار خود را شروع کنید و سپس بهای آن لپ تاپ را به صورت اقساطی در طول زمان پرداخت نمایید.

فروشگاه هایی مانند ویرا کامپیوتر از طریق فروش لپ تاپ استوک اقساطی رویای لپ تاپ دار شدن را برای همه افراد جامعه محقق کرده اند و امکان استفاده از این تکنولوژی بسیار ضروری را برای همه طبقات اجتماعی ایران فراهم آورده اند.

فروش اقساطی لپ تاپ

امروزه فروش اقساطی لپ تاپ توانسته است راهگشای بسیاری از افرادی باشد که برای خرید نقدی آن سرمایه ریالی کافی را ندارند. به عنوان مثال برخی دانشجویان تازه کار که علاوه بر تامین مخارج دانشگاه به خرید یک لپ تاپ هم برای انجام پروژه های دانشجویی خود نیاز دارند.

بازاریابان و کارشناسان فروش تازه کاری که برای ارائه و معرفی محصول یا خدمات خود نیاز به ارائه تصاویر یا ویدیوهایی از نمونه کار های خود دارند، نیز از جمله اقشاری هستند که ممکن است در همان ابتدای کار خود به یک لپ تاپ نیاز داشته باشند و چون اغلب سرمایه کافی برای خرید لپ تاپ های نو و آکبند را ندارند، ترجیح می دهند از لپ تاپ های استوک استفاده کنند.

لازم به ذکر است که اغلب لپ تاپ های استوک کیفیت بسیار مطلوب و بالایی دارند و برخی از گرید های آن فقط به دلیل فاقد کارتن بودن به صورت استوک به بازار عرضه شده اند. برخی گرید های دیگر نیز بسیار کم استفاده شده اند و کیفیت اولیه خود را به هیچ وجه از دست نداده اند. بنابراین در عین قیمت های پایین تر نسبت به مدل های آکبند خود، کاملاً قابل اعتماد و با کیفیت هستند.

فروش اقساطی لپ تاپ خدمت بزرگی به اقشار کم درآمد جامعه است تا بتوانند علی رغم سرمایه اولیه کمی که برای خرید لپ تاپ دارند، از سریع ترین راه ممکن به این نیاز خود جامه عمل بپوشانند. حتی کسب و کار های تازه تاسیسی که تعداد بیشتری لپ تاپ برای تجهیز دفاتر خود لازم دارند، می توانند از این طریق با حداقل سرمایه لپ تاپ های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

خرید اقساطی لپ تاپ دل

لپ تاپ استوک دل از آن جمله برند هایی است که کیفیت بالا و قیمت مناسب را توامان با هم دارد. خوشبختانه برخی از کاربرانی که دارای سرمایه اولیه زیادی برای خرید لپ تاپ نیستند می توانند از طریق فروشگاه های همدل و همراهی مانند ویرا کامپیوتر اقدام به خرید اقساطی لپ تاپ دل بنمایند.

بدین طریق خرید اقساطی لپ تاپ دل با پرداخت اقساط یکساله وجه لپ تاپ استوک می تواند دسترسی این عزیزان به یک لپ تاپ با کیفیت را به سرعت فراهم کند. مضاف بر این که می توانید از گارانتی یکساله لپ تاپ های ارائه شده توسط فروشگاه ویرا کامپیوتر بهره مند شوید.

در خصوص این که کدام مدل لپ تاپ دل می تواند بر نیاز کاربری شما منطبق باشد، کارشناسان فروش ویرا کامپیوتر به صورت شبانه روزی از طریق آنلاین و تلفنی در خدمت شما مشتریان عزیز هستند و با راهنمایی های تخصصی و کارشناسانه خود می توانند مشاوره های راهگشایی را ارائه بدهند.

خوشبختانه قیمت لپ تاپ های استوک برند دل بسیار مناسب و متوسط است. به طوری که حتی در بین مدل های معمولی تر آن با قیمت های حدود ۶ میلیون تومان هم می توانید لپ تاپ های خوبی را خریداری کنید. به عنوان مثال لپ تاپ استوک دل مدلDell LATTITUDE E6520  با صفحه ۱۵٫۶ اینچی و  پردازنده نسل دوم   Core i5و کارت گرافیک NVIDIA 512MB فقط ۶٫۵ میلیون تومان قیمت دارد!!

نمونه ای دیگر در فروشگاه ویرا کامپیوتر که می توانید خرید اقساطی لپ تاپ دل را از طریق آن انجام دهید، لپ تاپ استوک مدل Dell LATTITUDE E6540 با پردازنده نسل چهارم Core i5 است که تنها ۸٫۵ میلیون تومان قیمت دارد.

خرید اقساطی لپ تاپ استوک با سفته و چک
خرید اقساطی لپ تاپ استوک با  چک

فروش اقساطی لپ تاپ لنوو

خوشبختانه در فروشگاه ویرا کامپیوتر فروش اقساطی لپ تاپ استوک لنوو هم انجام می شود. این فروشگاه در حال حاضر بیش از ۱۲۶ مدل از لپ تاپ ای استوک و با کیفیت برند لنوو را به مشتریان خود عرضه می کند. خصوصاً که در حال حاضر فروشگاه ویرا کامپیوتر جهت تامین نیاز های متنوع مشتریان خود از حدود ۶٫۵ میلیون تومان تا سقف ۱۹ میلیون تومان و بالاتر، لپ تاپ استوک لنوو در انبار خود موجود دارد.

به عنوان مثال لپ تاپ استوک لنوو مدل E550 که پردازنده آن از نسل پنجم Core i5 است و گرافیک INTEL4000 دارد با ظرفیت رم ۴ گیگا بایتی و ظرفیت HDD 500 گیگا بایت، فقط ۹ میلیون و نهصد هزار تومان قیمت دارد.

حتی در این فروشگاه لپ تاپ استوک، مدلی از لنوو وجود دارد به نام T520 که از نسل دوم پردازنده CORE I5 برخوردار است و با ۵۰۰ گیگا بایت ظرفیت هارد HDD و گرافیک INTEL 3000 و رم ۴ گیگابایت تنها ۶٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان قیمت دارد!!! یعنی قیمتی در حدود خرید یک گوشی همراه کاملاً معمولی. به این ترتیب شما می توانید از طریق فروشگاه ویرا کامپیوتر به راحتی با فروش اقساطی لپ تاپ لنوو این فروشگاه صاحب یک لپ تاپ ارزان قیمت و با کیفیت شوید و وجه آن را به صورت اقساطی در طی یک سال پرداخت نمایید.

جالب است بدانید که در فروشگاه ویرا کامپیوتر یک لپ تاپ استوک لنوو ۱۵ اینچی وجود دارد که از پردازنده نسل سوم CORE I5 برخوردار است و با دارا بودن ۵۰۰ گیگ هارد HDD و گرافیک INTEL 4000 تنها قیمتی در حدود ۵٫۵ میلیون تومان دارد!!

خرید اقساطی لپ تاپ بدون چک

همان طور که کم و بیش استحضار دارید، برخی فروشگاه های اقساطی لپ تاپ در ازای فروش لپ تاپ های خود به صورت قسطی، از مشتریان چک دریافت می کنند. در حالی که از برخی فروشگاه های همدل و همراه مشتریان مانند فروشگاه ویرا کامپیوتر می توانید خرید اقساطی لپ تاپ بدون چک را داشته باشید.

بله، فروشگاه هایی مانند فروشگاه ویرا کامپیوتر جهت رفاه حال تمام مشتریان خود و به خصوص آن دسته از مشتریانی که دسته چک ندارند، خرید اقساطی لپ تاپ بدون چک را فراهم آورده است تا خدمتی دیگر در عرصه خرید و فروش لپ تاپ استوک را به هموطنان عزیز خود ارائه نماید.

این خدمت بی سابقه از فروشگاه ویرا کامپیوتر به منظور تسهیل اقساطی لپ تاپ بدون چک برای آن دسته از کاربرانی فراهم آمده است که قادر به سپردن چک برای تضمین خرید اقساطی لپ تاپ نیستند. زیرا در بین مشتریان بازار لپ تاپ دانشجویان و افرادی وجود دارند که اصولاً دسته چک ندارند و به هر دلیلی نمی توانند برای خرید یک لپ تاپ ساده برگ چکی را به تضمین بگذارند. به همین منظور هم فروشگاه ویرا کامپیوتر برای سنجش خوش حسابی مشتری خود و قدرت پرداخت او تنها به استعلام حساب بانکی وی اکتفا می کند و زحمت واگذاری چک تضمین را از روی مشتریان خود برداشته است.

بدین ترتیب با خرید از فروشگاه ویرا کامپیوتر بدن نیاز به سپردن چک تضمین می توانید لپ تاپ مورد نظر خود را از برند های مشهور دنیا و با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید و وجه مربوط به قیمت آن را به صورت اقساط ماهیانه و در طول مدت یک سال پرداخت نمایید.

خرید لپ تاپ قسطی بدون پیش پرداخت

خدمت شایسته دیگری که از فروشگاه ویرا کامپیوتر به مشتریان عزیز سراسر کشور ارائه می شود، خرید لپ تاپ قسطی بدون پیش پرداخت است!!

این خدمت که جزء معدود خدمت هایی است که در صنف آی تی به مشتریان این بازار ارائه می شود، قدرت خرید آن ها را به شدت افزایش می دهد و دست مشتری را برای انتخاب مدل دلخواه خود باز می گذارد. زیرا بدین ترتیب کاربران لپ تاپ برای انتخاب مدل لپ تاپ مورد نظر خود محدودیتی احساس نمی کنند و می توانند بدون دغدغه پرداخت به انتخاب لپ تاپ دلخواه خود بپردازند.

خرید لپ تاپ قسطی بدون پیش پرداخت به ویژه برای دانشجویان و دانش آموزان رشته های آی تی که از ترم های اولیه خود به لپ تاپ نیاز دارند، بسیار راهگشا و حائز اهمیت است و خاطر این عزیزان را از پرداخت و قیمت لپ تاپ مورد نظر آسوده می کند.

فرصت خرید لپ تاپ قسطی بدون پیش پرداخت که در فروشگاه هایی مانند فروشگاه ویرا کامپیوتر فراهم آمده است، فرصتی بی سابقه و منحصر به فرد است تا همه اقشار جامعه و همه خانواده ها در هر سطح مالی در ایران عزیز مان بتوانند از یک دستگاه لپ تاپ در خانه های خود بخوردار باشند.

چرا که هر فرزند ایرانی و هر هموطن شایسته ما باید بتواند از امکانات و تکنولوژی روز دنیا برخوردار باشد و به وسیله کار با لپ تاپ از عرصه های کار، تجارت و تحصیل بین المللی برخوردار بوده و با اتصال به شبکه جهانی صنف خود همیشه به روز و کارآمد باشد.

خرید اقساطی لپ‌تاپ استوک
خرید اقساطی لپ‌تاپ استوک

آیا خرید اقساطی لپ‌تاپ به صرفه است؟

زمانی که شما بودجه لازم برای خرید لپ‌تاپ استوک را ندارید و برای انجام کارهای خود به شدت به لپ‌تاپ نیاز دارید یکی از راه­حل­های پیش روی شما خرید اقساطی لپ‌تاپ است و سؤالی که برایتان پیش می‌آید این است که آیا خرید اقساطی لپ‌تاپ به صرفه است یا خیر؟

 به طور کلی می‌توان گفت که در هر فروشگاهی شرایط خرید اقساطی لپ‌تاپ متفاوت خواهد بود و شما می‌توانید با تحقیق در مورد فروشگاه‌های مختلف خرید اقساطی لپ‌تاپ خود را از فروشگاهی انجام دهید که برای شما از نظر اقتصادی بیشتر به صرفه باشد . سود کمتری در ازای خرید اقساطی پرداخت کنید. اما نکته دیگر در مورد خرید به صرفه­ ی اقساطی لپ‌تاپ این است که شما با توجه به نیاز و کاری که با لپ‌تاپ انجام می‌دهید یک انتخاب آگاهانه انجام دهید.

همچنین به عنوان مثال اگر شما برای مصرف خانگی از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید. می‌تواند لپ‌تاپی را انتخاب کنید که از نظر ویژگی‌ها دارای قیمت تمام شده پایین‌تری باشد مثلاً از نظر CPU و RAM و حتی سایز صفحه نمایش لپ‌تاپ‌هایی را انتخاب کنید .که کار یک کامپیوتر خانگی را برای شما انجام دهد و در نتیجه هزینه اضافی برای قابلیت‌هایی که به کار شما نمی‌آید نپردازید.

 به عنوان مثال

یک فردی که از کامپیوتر برای کار برنامه‌نویسی و یا کارهای گرافیکی سنگین استفاده می‌کند نیاز به لپ‌تاپی دارد که از نظر CPU و پردازنده و حافظه محاسباتی یارم بسیار خوبی را داشته باشد.که به طبع این نوع لپ‌تاپ هزینه تمام شده بالایی در بر خواهد داشت. یا اگر شما شخصی هستید که لپ‌تاپتان را با خود به محل کار یا دانشگاه می‌برید و در طول روز لپ‌تاپ شما همراهتان است.

نیاز به خرید لپ‌تاپی دارید که از نظر سایز کوچک باشد و همچنین وزن کمی هم داشته باشد تا حمل و نقل آن آسان باشد. خرید یک لپ‌تاپ با وزن کم به طبع نیازمند پرداخت هزینه بالاتری هم است. یا اگر برای GAME از لپ­تاپ استفاده می­کنید گزینه­های متفاوتی از مشخصات لپ­تاپ مناسب برای این کار پیش روی شما هست و البته هزینه پرداختی بالایی هم خواهید داشت.

کاربرد لپ تاپ ها

 درنتیجه لپ­تاپ­ های موجود در بازار دارای دامنه قیمتی متفاوت و همچنین کارایی و قدرت سخت‌افزاری بسیار متفاوتی هستند؛ و مسلماً کسی که فقط برای کارهای معمولی مثل تماشای فیلم یا تایپ از لپ­تاپ استفاده می­کند با کسی که شغلش برنامه­نویسی یا معماری است به لپ­تاپ­های کاملاً متفاوتی نیاز دارند. پس یکی از راه­های به صرفه بودن خرید اقساطی لپ‌تاپ این است که شما با توجه به نیاز خود اقدام به خرید لپ‌تاپ کنید.

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند در صرفه اقتصادی خرید اقساطی لپ‌تاپ مؤثر باشد. توجه به این نکته است که عواملی مانند نرخ ارز یا برند سازنده لپ‌تاپ تأثیر بسیار زیادی بر قیمت ‌لپ‌تاپ خواهد داشت و به طبع خرید اقساطی آن نیز دربردارنده هزینه خواهد بود. برندهای معروف سازنده لپ­تاپ مانند ایسوس، اپل، لنوو، مایکروسافت و سایر برندها ازنظر قیمت نهایی یک لپ­تاپ با کارایی و مشخصات مشابه بسیار با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین انتخاب برند لپ‌تاپ بر هزینه­ای که شما برای خرید اقساطی لپ­تاپ قرار است پرداخت کنید بسیار مؤثر خواهد بود.

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر خرید اقساطی لپ‌تاپ شرایط خرید و فروشگاه‌ها است .برخی از فروشگاه‌ها با دریافت چک اقدام به واگذاری لپ‌تاپ مدنظر به شما می‌کنند؛ و با توجه به نرخ ارز مقداری سود در ازای فروش اقساطی از شما دریافت می‌کنند. برخی از فروشگاه‌ها هم طرف قرارداد با اداراتی نظیر آموزش‌وپرورش ارتش و یا علوم پزشکی است. که خرید اقساطی لپ‌تاپ از این فروشگاه‌ها برای کارمندان هرکدام از این ادارات آسان‌تر خواهد بود.

نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ استوک

معمولا در خرید لپ تاپ همه افراد فقط به cpu توجه می کنند در صورتی که cpuها دارای یک دسته بندی به نام general یا نسل هستند. که هم در قیمت و عملکرد دستگاه موثر است .برای مثال یک لپ تاپ باcpu  generation1 یک ،cori 5 با یک لپ تاپ با همین مشخصات و generation7 حدود ۳میلیون تومان تفاوت قیمت دارند .پس باید در خرید لپ تاپ حتما به نسل cpu دقت داشته باشید و تنها به عدد i5 ،i7  اکتفا نکنید .