حل مشکل this device is locked شیائومی – حذف اکانت شیائومی

در این مقاله از وب سایت ویرا کامپیوتر به بررسی و حل مشکل this device is locked در گوشی های شیائومی میپردازیم. This device is locked شیائومی در چه مواقعی روی صفحه نمایان میشود. دلایل و روش های رفع مشکل this device is locked میپردازیم.

 this device is locked در گوشی شیائومی

this device is locked زمانی اتفاق میوفتد که گوشی شما اپدیت یا بازنشانی کارخانه و یا فلش سیستمی شده باشد و در این موارد نمایش داده خواهد شد.

This device is locked چیست؟

this device is locked به معنی قفل شدن دستگاه میباشد که در گوشی های شیائومی این مورد اتفاق میوفتد به علت امنیت بالای قفل اکانت شیائومی میباشد شما عزیزان باید گوشی شیائومی که بعد از بروزرسانی و یا بازنشانی کارخانه شده را باز کنید که در ادامه مراحل تست شده را عنوان میکنیم.

می اکانت چیست؟

(Mi Account) یا همان شیائومی اکانت که بیشتر برای استفاده از خدمات فروشگاه تم، فضای ابری شیائومی و…. میباشد که برای استفاده از این خدمات باید حتما یک حساب شیائومی فعال بر روی گوشی خود داشته باشید و زمانی که گوشی موبایل را به دلایلی همچون فراموش کردن رمز گوشی و یا ویروسی شدن گوشی و در نتیجه بازنشانی کارخانه کردن گوشی در صورتی که می اکانت فعال باشد باعث قفل شدن اکانت شیائومی میشود و اطلاعات Mi Account را از شما درخواست میکند (نام کاربری و رمز) و بدون وارد کردن این اطلاعات شما اجازه ورود گوشی را ندارید و حتما باید اطلاعاتی که قبلا وارد کرده اید را وارد کنید.

بیشتر بخوانید
ری اکت چیست؟ چرا react را باید یاد بگیریم؟

از بین بردن قفل mi account رفع مشکل activate this device

می اکانت به حساب شیائومی گفته میشود که کاربران طبق استفاده و نیاز خود این حساب را فعال میکنند، برای از بین بردن شیائومی اکانت چندین روش وجود دارد که در ادامه به آنها میپردازیم.

حذف اکانت شیائومی بعد از ریست فکتوری

اولین روش: باز کردن قفل اکانت شیائومی

اولین روش را میتوانید خودتان انجام دهید و قفل اکانت شیائومی خود را باز کنید.
برای انجام اینکار میبایست به سایت رسمی شیائومی بروید و شماره موبایلی که قبلا جهت ایجاد شیائومی اکانت وارد کرده بودید را وارد کنید سپس گزینه فراموشی رمز را بزنید و کد ارسال شده را وارد کنید در ادامه باید رمز جدیدی را تعریف کنید.

دومین روش جهت باز کردن می اکانت شیائومی

در این رو باید طبق دستور زیر مراحل را طی کنید.

ابتدا فایل the fast room boot ROM.zip را دانلود کنید.

نرم افزار های Mi flash Tool.exe و Tool.exe را در کامپیوتر یا لپ تاپ خود دانلود کنید.

فایل the fast room boot ROM را از حالت فشرده خارج کنید.

گوشی را به حالت فست بوت ببرید با گرفتن دکمه پاور و ولوم پایین و گوشی را به کامپیوتر خود وصل کنید.

Mi flash TooL را باز کنید و گزینه brows را کلیک کنیدو به پوشه ایی که the fast room boot ROM را باز کردید بروید.

گزینه image folder را زده و گزینه فلش رو به پایین را کلیک کنید

مطمعن شوید که گوشی شما به سبستم وصل است

گزینه flash را کلیک کنید و صبر کنید تا پروسه انجام شود.

بیشتر بخوانید
شمع خودرو چیست و چه وظایفی دارد؟

روش سوم باز کردن اکانت شیائومی

در این روش برای باز کردن قفل اکانت شیائومی باید بصورت رسمی از به شرکت شیائومی درخواست حذف اکانت شیائومی کنید. در این روش بصورت کامل و دائمی اکانت شیائومی شما حذف میشود و غیر قابل بازگشت میباشد.

انجام این روش برای شما مقدور نمیباشد و حتما باید توسط نمایندگی رسمی تعمیرات شیائومی انجام شود. و توسز نمایندگی این درخواست ایجاد شود.

باز کردن قفل اکانت شیائومی بدون حذف اطلاعات

قفل شدن اکانت شیائومی در چندین صورت امکان نمایش دارد به عنوان مثال اگر گوشی موبایل را فلش کرده اید یا بازنشانی کارخانه انجام داده اید اطلاعات گوشی را پاک شده است و دیگر راه بازگشت اطلاعات وجود ندارد اما اگر گوشی ریستارت شده و یا گوشی شیائومی را بروزرسانی کرداید و پس از بروزرسانی قفل می اکانت را میخواهد موبایل شما بدون حذف شدن اطلاعات قفل اکانت شیائومی آن برداشته میشود و اطلاعات حذف نمیشود.

نحوه حذف Mi Account از داخل تنظیمات گوشی

برای حذف کردن اکانت شیائومی گوشی خود میتوانید در داخل تنظیمانت در قسمت Mi Account یا اکانت Mi وارد حساب اکانت شیائومی خود شوید و گزینه Sign Out را بزنید و بعد از وارد کردن رمز شما از حساب می اکانت خود خارج میشوید.

قفل می اکانت تمامی مدل های گوشی شیائومی قابل حذف است

تمامی مدل های گوشی شیائومی یک روش برای بازکردن قفل شدن اکانت شیائومی دارندکه مراحل طی شده طبق تجربه یکسان است. همچنین در زیر مدل های تست شده را نام‌برده اییم که روش گفته شده در پایین برای تمامی این مدل ها جواب مثبت داده است و روی ۹۰ درصد مابقی مدل های گوشی عملکرد درستی داشته و می اکانت حذف شده است.

بیشتر بخوانید
انتخاب اصولی روش لوله کشی ساختمان

نمایندگی شیائومی ارائه دهنده خدمات بازیابی و حذف اکانت شیائومی

نمایندگی شیائومی اصفهان به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات دستگاه های شیائومی آماده خدمت رسانی جهت نرم افزار و حذف می اکانت شیائومی میباشد، با توجه به اینکه حذف اکانت شیائومی بصورت رسمی فقط توسط نمایندگی صورت میگیرد. همچنین در استان اصفهان نمایندگی مرکزی شیائومی وجود دارد و شما برای دریافت خدمات میتوانید هم بصورت حضوری و هم بصورت غیرحضوری و ارسال با پست یا تیپاکس خدمات خود را به این مرکز بسپارید.

همچنین شما عزیزان اگر تمامی مراحل را جهت رفع مشکل انجام داده اید و مشکل حل نشد میتوانید گوشی خود را به نمایندگی تعمیرات شیائومی ارسال کنید تا بصورت تخصصی مشکل شما را رفع کنند.

بصورت میانگین ماهانه تعداد زیادی گوشی موبایل به نمایندگی شیائومی جهت حذف می اکانت و یا حذف اکانت شیائومی به نمایندگی شیائومی در استان اصفهان نیز مراجعه میکنندشما عزیران هم اگر گوشی خود را ریست کرده اید یا بازنشانی کارخانه انجام داده اید و یا گوشی خود را بروزرسانی کرده اید میتوانید برای حذف دائمی اکانت شیائومی به نمایندگی شیائومی مراجعه کنید و ار این خدمات نمایندگی استفاده کنبد.

برای ورود به سایت رسمی کلیک کنید: نمایندگی تعمیرات شیائومی

حذف می اکانت در نمایندگی شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *